Timo in Nicaragua - Reisverslagen van Timo Eversen - WaarBenJij.nu Timo in Nicaragua - Reisverslagen van Timo Eversen - WaarBenJij.nu

Timo in Nicaragua

Mijn naam is Timo Eversen en ik ben derdejaars student aan de lerarenopleiding geschiedenis. Ik ga voor de minor onderwijs in internationaal perspectief ruim drie maanden naar Nicaragua toe om daar leraren te begeleiden in didactische vaardigheden.

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2015

Terugkijkend op mijn tijd in Nicaragua

19 Mei 2015

Los visitados de Padres

08 Mei 2015

El extranjero

24 April 2015

Thuiskomen in Managua

17 April 2015

Los visitados de amigo
Timo

Mijn naam is Timo Eversen en ik ben derdejaars student aan de lerarenopleiding geschiedenis. Ik ben momenteel voor de minor onderwijs in internationaal perspectief tot en met eind mei in Nicaragua om daar leraren te begeleiden in didactische vaardigheden op het Colegio Maaswaal in Managua.

Actief sinds 04 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8164

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 23 Mei 2015

Timo in Nicaragua

Landen bezocht: