Voorbereiden en aftellen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Timo Eversen - WaarBenJij.nu Voorbereiden en aftellen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Timo Eversen - WaarBenJij.nu

Voorbereiden en aftellen

Blijf op de hoogte en volg Timo

09 Februari 2015 | Nederland, Silvolde

Na maanden van voorbereiding dat bestond uit onder andere een cursus Spaans, vaccinaties, allerlei benodigdheden inslaan en veel plannen is het bijna zover. Volgende week donderdag vlieg ik eindelijk naar het mooie Nicaragua toe. Ik kan haast niet wachten tot volgende week maar misschien komt dit ook wel door het koude en naargeestige weer hier in Nederland.

De komende maanden zal ik wekelijks jullie hier op de hoogte houden van wat ik allemaal mee maak daar in het verre Nicaragua. Ik zal doordeweeks mijn tijd op de school Colegio mondial in Managua (de hoofdstad) doorbrengen en in de weekenden ga ik de rest van Nicaragua verkennen. Benieuwd naar het project waar ik me voor ga inzetten? Kijk dan even op: http://www.saltoadelante.com/

Wat ik allemaal ga beleven dat kunnen jullie dus binnenkort hier allemaal lezen, het enige wat ik nu nog te zeggen heb is dat ik onwijs veel zin in het avontuur heb en tot volgende week!

• 09 Februari 2015 - 15:31

Marieke:

Hoi Timo,

Ik wens je: heel veel succes, plezier en mooie, onvergetelijke ervaringen toe!
    Geniet van deze bijzondere ervaring.